10 dalykų, kuriuos laimingos poros daro prieš miegą

10 dalykų, kuriuos laimingos poros daro prieš miegą Žmonės

Prieš miegą labai svarbu praleisti šiek tiek laiko su savo partneriu.Nesvarbu, kiek laiko turite praleisti kartu – valandą ar tik kelias minutes.Jei jums tereikia dviese mėgautis vienas kitu, kalbėtis ir rodyti meilę, tai viskas, ko jums reikia.

„Bright Side“sudarė keletą paprastų, bet labai veiksmingų psichologų patarimų.Mes taip pat pabaigoje paruošėme jums specialią premiją.

1. Perjunkite telefonus į tylųjį režimą ir padėkite juos.

Priklausomybė nuo socialinės žiniasklaidosslopina oksitocino išsiskyrimą jūsų kūne.Šis hormonas yra atsakingas už emocinį artumą ir ryšius.Psichoterapeutė Carol Carey pataria laikytis paprastos taisyklės: išjunkite telefonus arba padėkite juos21 valandą.

2. Pamirškite apie darbą.

Pabandykite pamiršti darbą irnustokite tikrinti savo darbo el. Paštą, kai esate lovoje.Geriau praleisti tą laiką kartu ir šiek tiek pailsėti, kad rytoj galėtum būti produktyvus darbe.Pagalvių pokalbiai emociškai sujungia poras, padeda pamiršti problemas ir leidžia atsipalaiduoti.Venkite kalbėti apie darbą,finansines bėdas ar bet ką kitą, dėl ko jūsų partneris gali jaustis susirūpinęs.

3. Eik miegoti tuo pačiu metu kaip ir partneris.

Daugelis porų nesimatys visą dieną ir turi įprotį miegoti skirtingu metu.Pasak psichologo Kurto Smitho, laimingos poros kartu valosi dantis ireina miegoti.Tai padeda jiemsišlaikyti savo santykių šilumą ir artumą.

4. Laikykitės rutinos.

Kiekvieną dieną laikantis tos pačios miego tvarkos, galite geriau miegoti.Laikydamiesiįprastos rutinos,jūsų smegenys gauna signalą apie artėjantį miegą ir paruošia kūną miegui.Jei laikysitės tos pačios kasdienybės kartu su partneriu,tai jūsų santykius pavers intymesniais ir patikimesniais.

5. Kalbėkitės nuoširdžiai.

  • Atkreipkite dėmesį į vienas kito jausmus.Jums nereikia patarti ar ieškoti skubių problemų sprendimų.Kartaismes tiesiog norime pasikalbėti ir pajustiartimųjųrūpestį ir palaikymą.
  • Psichologas Ryanas Howesas siūlo keletą minučių prieš miegą skirti pozityvių jausmų išreiškimui partneriui.Tai padės užbaigti dieną pozityviai ir pagerinti savijautą.Tai taip pat teigiamai veikia jūsų bendrą nuotaiką.
  • Pabandykite pamiršti viską, kas nutiko tą dieną, ir visas savo problemas bei rūpesčius palikite už miegamojo durų.Pasakykite partneriui, kaip stipriai jį mylite.Labai svarbu būti rimtam ir nuoširdžiam, kai išreiškiate savo jausmus.

6. Nesiginčykite ir nesivelkite į karštus pokalbius.

Kurtas Smitas primena, kad prieš miegąstengiamės neįsitraukti į karštus ginčus.Kova lovoje niekada nepadeda išspręsti problemos.Maža to, jums abiem sunkiau užmigti, o kitą dieną jausitės prislėgti.

7. Laikykite savo miegamąjį be vaikų.

7. Laikykite savo miegamąjį be vaikų.

Pasak psichologo Michaelo Vinerio-Daviso, vienintelį kartą galite leisti savo vaikams miegoti savo lovoje, kai jie sapnuoja košmarą.Visais kitais laikais jūsų miegamasis turėtų būti jūsų privati ​​erdvė.Jūs turite turėti tąvietądviese, kad išlaikytumėte savo artumą.

8. Nesidalykite lova su savo augintiniais.

Kaip pranešė Kanzaso universiteto tyrimai,63% žmonių, kurie miega su savo augintiniais, nepakankamai miega.Jūsų augintinis negali miegoti visą naktį ir dažnai sutrikdo jūsų miegą.Be to, augintinis savo lovoje pažeidžia„2 ″ taisyklę jūsų miegamajame.

9. Padarykite vienas kitam masažą.

Nacionalinio miego fondo specialistai patvirtina, kad lengvas ir atpalaiduojantis masažas prieš miegą pagerina jūsų miego kokybę, sumažina nerimą irsuartina poras.

10. Nepamirškite apie apkabinimus ir bučinius.

Nepamirškitepabučiuotipartnerio prieš miegą, taip pat prisiglaustikeletą minučių, kai jau esate lovoje.Tai labai atpalaiduoja ir sukelia teigiamų emocijų.Psichologai įsitikinę, kad jei užmigdamas apsikabini, tavo santykiams nekyla bėdų.

Reklama