5 psichologiniai įpročiai, kurių jums prireiks 2021 metais

5 psichologiniai įpročiai, kurių jums prireiks 2021 metais Žmonės

Gyventi pandemijoje yra nepaprastai sunku. Praėjusiais metais daugelis žmonių susidūrė su baime, nusivylimu ir netikrumu dėl ateities.

Nepaisant to, kad praėję metai gana sugadino mūsų nervus, 2021 m. Jūs turite galimybę sumažinti psichologinį stresą, kuris jus ištiko 2020 m. Nepaisant netikrumo, galite sukurti naują tvarką ir ryšius, kad galėtumėte gyventi geriau.

Kiekvienas žmogus į stresines situacijas reaguoja skirtingai, tačiau galite išsiugdyti specifinius įpročius, elgesį ir mąstymą, kad pakeltumėte aukščiau asmeninių ir emocinių problemų.

Neapibrėžtumas gali būti bauginantis, tačiau valdydamas savo veiksmus ir reakcijas, galėsite žengti žingsnius teisinga linkme. Jei įdomu, kaip emociškai pasiruošti ateinantiems mėnesiams, pateikiame keletą patarimų.

Susitelkite į savo pergales

Mes nuėjome ilgą kelią. Tu tai padarei. Skirkite šiek tiek laiko tai suvokti. Nepaisant streso, nesaugumo, emocinio streso ir mėnesių izoliacijos, jūs vis dar esate čia.

„Maži laimėjimai yra pokyčių, kurie sukuria pagrindinius įpročius, dalis“, – sako Charlesas Duhiggas, knygos „Įpročio galia: kodėl mes darome tai, ką darome, ir kaip tai pakeisti“ autorius.

Dabar pats laikas apžvelgti sėkmingą patirtį ir tikrai taip. Pripažink viską, prie ko jau esi įpratęs.

Galbūt nelabai gerai sureagavote į metų įvykius, bet vis judėjote. Jūs parodėte drąsą. Jūs sukūrėte naują tvarką, kad išgyventumėte.

Tai buvo beprotiški metai, bet jūs tai išmokote ir galite išgyventi viską, ko jums laukia gyvenimas! Turite būti malonus sau ir švęsti bet kokias pergales, kad ir kokios nereikšmingos jos atrodytų.

Kiekvieną dieną priminkite sau, kad elkitės švelniai. Jūsų kasdienė veikla gali jaustis ne taip, kaip anksčiau, ypač jei palyginsite jas su įprastu gyvenimu, tačiau negalite paneigti, kiek toli pasiekėte.

Nudžiuginkite save švęsdami savo sėkmę. Jei vis dar esate čia, tada turite ką švęsti. Skirkite sau tai, ką pavyko nuveikti ir įveikti per vieną sunkiausių metų istorijoje.

Mažų pergalių šventimas yra puikus būdas sustiprinti pasitikėjimą savimi, pakelti savivertę ir pasijusti geriau.

Suplanuokite mažas džiaugsmo kibirkštis, kurių laukiate

Gyvenimas nėra didelės akimirkos, jų pasitaiko retai. Jis susideda iš daugybės smulkių dalykų, sujungtų.

Laimė yra mėgautis mažais dalykais.

„Tobula laimė yra gražus saulėlydis, vaiko juokas, pirmasis sniegas. Laimę teikia ne maži dalykai, o grandioziniai įvykiai. Geriu džiaugsmą gurkšneliais, o ne vienu gurkšniu “, – sako Sharon Draper.

2021 m. Nesijaudinkite dėl to, kad neišvyksite atostogų į kitą šalį, nešvęsite savo gimtadienio, kaip esate įpratęs, ar kokio kito renginio.

Jei norite praleisti metus be psichologinio streso, suplanuokite viską, kas kuo dažniau gali garantuoti džiaugsmo kibirkštis – praktikuokite dėkingumą, stebėkite saulėtekį ir saulėlydį, vaikščiokite gamtoje, praleiskite laiką su artimaisiais, nepamirškite apie sąmoningumą, pradėkite dirbti savo mėgstamiausiame projekte ir mėgaukitės kūrybinis procesas.

Labai dažnai mes smulkmenas gyvenime priimame kaip savaime suprantamą dalyką. Gyvenimas yra kiekvienoje akimirkoje. Mėgaukitės, kol galite. Kartais mažiausios galimybės, kurias vos pastebime, daro didžiausią įtaką. Gyvenkite kiekvieną akimirką iki galo.

Būkite realistiški, mažesni lūkesčiai

Jei viskas vyks pagal planą, tada 2021 m. Pabaigoje didžioji pasaulio dalis turėtų grįžti į gana įprastą gyvenimą. Tačiau reikia išlikti realistais.

Nesitikėkite, kad viskas bus taip pat. Vietoj to, išsiugdykite geresnius įpročius, kurie leis jums lengvai atlikti tuos dalykus, kurie priverčia jus jaustis gyvais.

„Priimti ateities tikrumą ir nustatyti gyvenimo sritis, kurias galite kontroliuoti, yra gera pradžia“, – rašo „The Conversation“ redaktorius Stephenas Hahnas.

Skirk laiko pasirūpinti savimi. Priminkite, kad nesijaudinkite, jei praleidote ką nors iki nustatyto termino ir atlikite tai vėliau, nei tikėtasi. Susitelkite į svarbiausius dalykus ir nesitikėkite per daug iš savęs.

Pasirinkite dabartinį momentą

Labai dažnai daugelis žmonių užstringa laukdami būsimos laimės, užuot pasilikę akimirkoje ir mėgaudamiesi tuo, ką turi. Nerimas ir nerimas kyla dėl to, kad esate pasinėręs į ateitį ir ten ilgai išliekate. Pasirinkite gyventi dabartimi.

Kaip likti akimirkoje? Priminkite sau, kad daugiau stebėtumėte savo kūną, reakcijas ir aplinką. Mėgaukitės akimirkomis ir sulėtinkite tempą, kad pastebėtumėte daugiau. Parašykite apie tai, kaip jaučiatės – apie skausmą, nusivylimą, neišsipildžiusias svajones, nesėkmes ir sėkmes.

Jūs taip pat galite likti akimirkoje, visą dėmesį skirdami tam, ką darote. Taigi, pavyzdžiui, eidami stebėkite temperatūrą, vėją, kaip viskas juda ir pan.

„Suvokite giliai, kad dabartinis momentas yra viskas, ką turite“, – sako Eckhartas Tolle’as. Nei praeitis, nei ateitis neturi reikšmės, jei negalite mėgautis dabartimi.

Stiprinti ryšius

Žmonės klesti dėl socialinių ryšių – praleiskite daugiau laiko su savo šeima. Jei nematote kolegų ir draugų, reguliariai pabūkite.

Teigiama sąveika ir pokalbiai padidina oksitocino, dar vadinamo geros savijautos hormonu, kiekį; savo ruožtu sumažina streso poveikį.

2021 m. Patobulinkite ryšius – sustiprinkite juos. Bendraukite su tėvais, broliais, seserimis ir kolegomis. Atkreipkite į juos dėmesį, paklauskite, kaip jiems sekasi. Klausyk daugiau nei kalbėk.

Pasivaikščiokite su šeima ir draugais. Rekomenduokite jiems knygas, filmus, tinklalaides ir raminančius grojaraščius.

Įtraukite į savo kasdienybę pramogas – žaiskite stalo žaidimus, gaminkite maistą, žiūrėkite televizijos laidas, skaitykite knygas, vaikščiokite, spręskite galvosūkius, juokitės.

Tolerantiškas požiūris į netikrumą yra vienas dalykas, kurį galite pagerinti. Tapk protu kietas. Tai yra įmanoma.

Nuo šiandien rinkitės švęsti savo mažąsias pergales, įsidėkite džiaugsmo kibirkščių į savo kasdienybę, būkite realistiški, mažinkite lūkesčius, praktikuokite dėmesingumą ir stiprinkite ryšius. Nuo to priklauso jūsų emocinė sveikata.

Reklama