Ar skauda kaklą, nugarą, skauda kelius? Jums reikia teniso kamuolio ir atlikti tik 7 lengvus pratimus!

Ar skauda kaklą, nugarą, skauda kelius? Jums reikia teniso kamuolio ir atlikti tik 7 lengvus pratimus! Įdomybės

Evoliucijos būrėja neatsilieka nuo neramaus žmogaus, o štai mes, gimę bėgti, šokti ir linksmintis, užsiimame seksu, esame priversti kelias valandas nejudėdami sėdėti kabinetuose, nuobodžiauti ankštame metro ir būdami toli nuo keturių sienų.Deja, tai yra šiuolaikinio gyvenimo realijos – žmonėms akivaizdžiai trūksta mobilumo ir dažnai tam yra objektyvių priežasčių.Bet tai nėra priežastis prarasti širdį, nes galite pasiimti įprastą teniso kamuoliuką ir jį panaudoti skausmui, nuovargiui ir sąnarių skausmams šalinti!

Atgal mankšta

Sėdite visą dieną arba stovite – abu kenkia nugarai.Todėl mums padės savimasažas, kuriam reikalingi du įprasti teniso kamuoliukai ir, galbūt, įprasta kojinė.Kad į jį įdėti kamuoliukai nesiritėtų ir liktų viename ryšulyje.Turite atsigulti ant nugaros, uždėti kamuoliukus virš uodegikaulio iš abiejų stuburo pusių ir sukti visą kūną aukštyn žemyn.Raskite sau patogią padėtį, kuriai galite padėti pagalvę po galva ar pečiais.Atlikite trumpai, savo malonumui.

Pratimai kaklui

Gulime ant nugaros, po kaklu pakišame porą kamuoliukų, kiekvieną savo pusėje, pasirinktinai – kojinėje.Ištiesiame kojas ir atsargiai, stumdami pirštais, judiname kūną į priekį ir į viršų.Kaklas turėtų apsiversti per kamuoliukus ir išsitiesti, tikrai tai pajusite.Šioje pozicijoje mes įkvepiame keliolika gilių įkvėpimų ir grįžtame į pradinę būseną.

Mankšta apatinei nugaros daliai ir klubams

Ši kūno dalis pavargsta, jei žmogus ilgą laiką būna vienoje padėtyje arba aveda aptemptus ir nepatogius batus.Problema išspręsta paprastai – mes gulime ant šono, dedame teniso kamuoliuką po savimi, per klubą ir pradedame daryti sukamuosius judesius dubeniu.Tiesiog pirmiausia užimkite stabilią poziciją, kad nenukristumėte nuo kamuolio.Mes atliekame keliolika pasukimų pagal laikrodžio rodyklę, tada tą patį kiekį prieš laikrodžio rodyklę, pasukame į antrąją pusę ir pakartojame.

Mankšta pečių ašmenims

Jei nėra kas masažuotų jūsų standžių pečių, turite paimti reikalą į savo rankas ir įtraukti kamuolį į problemos sprendimą.Mes gulime ant šono, kojos sulenktos, rutulys yra tarp mentės ir stuburo.Švelniai, be staigių judesių, riedame ratu, jausdami minkančius standžius raumenis.Apverskite kitą pusę ir pakartokite.

Mankšta keliams

Esant nuovargiui ir skausmui keliuose, mes visada laikome kamuolį šalia.Viskas ko jums reikia, tai suspausti tiesiai po keliu ir sulenkti koją, tarsi bandytumėte sutraiškyti sporto įrangą.Suspaudžiame, laikome ir suskaičiuojame iki dešimties, atleidžiame ir pailsime 10 sekundžių, tada pakartojame.Ir taip 8-10 kartų, po to mes pereiname masažuoti antrąją koją.

Mankšta kojoms

Nusivelkame batus, padedame kamuolį ant grindų, užlipame ant jo, tačiau neperkeliame viso kūno svorio, o tik šiek tiek paspaudžiame.Arba ne šiek tiek – tai priklauso nuo jūsų jausmų ir noro pamasažuoti kojas.Slenkant judesiams pirmyn ir atgal, mes sukame savo kojų kamuolį, atkreipdami dėmesį į tas vietas, kurios jaučiasi labiausiai „suspaustos“.Nepamirškite apie antrą koją!

Rankų mankšta

Ar šios kompiuterio pelės šepetėliai jau yra?Nesvarbu – atsisėdame ant grindų, uždedame delną ant kamuolio, uždengiame antru ir perkeliame kūno svorį ant rankų, tarsi bandydami sutraiškyti žaislą.Tada toje pačioje padėtyje mes pradedame rutulį rutuliu tam tikra trajektorija, kad jo judesiai atkreiptų mažą žvaigždutę.Kairė ir dešinė, pirmyn ir atgal, neperžengiant delno ribų.Vietomis keičiame delnus ir masažuojame antrą ranką.Turėtų padėti.

Ir keletas bendrų patarimų:

1. Jei nepatogu gulėti ant grindų, galite jį pakeisti vertikalia siena – tiesiog padėkite rutulį į reikiamą padėtį ir judėkite, kaip aprašyta aukščiau.
2. Rutuliai gali atrodyti kieti jūsų kūnui, tačiau tai yra esmė.Po eilės pratimų raumenys padėkos už sukurtą krūvį.
3. Gali būti viliojanti kietus, girgždančius teniso kamuoliukus pakeisti minkštais guminiais.Neapsigaukite, tai kvaila!

Reklama