Būdai, kaip pagreitinti medžiagų apykaitą po 40 m.

Būdai, kaip pagreitinti medžiagų apykaitą po 40 m. Įdomybės

Nesvarbu, koks sveikas buvote nuo 20 iki 30 metų. Kai sukaks 40, kūne atsiras papildomų raukšlių. Sulėtėjus medžiagų apykaitai, po 40 m. tampa sunku sulieknėti. Dėl to atsiranda nutukimas, kuris savo ruožtu sukelia daugybę šalutinių poveikių, tokių kaip diabetas, padidėjęs cholesterolio kiekis, hipertenzija ir kitos širdies bei kraujagyslių ligos.

Kad išlaikytumėte sveiką kūną ir numestumėte svorio po 40 m., turite stengtis pagerinti medžiagų apykaitą. Pabandykite numesti papildomus kilogramus ir pagreitinti medžiagų apykaitą pasitelkęs kelis iš čia išvardytų metodų.

Mityba

Septyni maisto produktai, kurie suteikia jėgų ir energijosĮsitikinkite, kad jūsų mityboje yra tinkamas vitaminų, mineralų ir baltymų kiekis. Į savo dienos racioną įtraukite daugiau šviežių vaisių, daržovių, pieno ir pieno produktų. Venkite angliavandenių, perdirbtų maisto produktų, vartokite mažiau druskos ir alkoholio.

Skaidulų ir baltymų suvartojimas


Vidutiniškai žmogaus organizmui po 40 m. kasdien reikia 21 gramo skaidulų ir 20 gramų baltymų. Į savo racioną būtinai įtraukite vaisių ir kitų skaidulų turinčių maisto produktų. Padidinkite suvartojamų pieno baltymų kiekį. Pradėkite dieną sveikais pusryčiais, pavyzdžiui, pienu su avižų dribsniais ir vaisiais.

Vanduo

Išgerkite 8–10 stiklinių vandens per dieną, kad iš organizmo pašalintumėte toksinus ir kitas atliekas. Vanduo natūraliai pagreitina organizmo medžiagų apykaitą ir reguliuoja kepenis bei inkstus. Pradėkite dieną nuo stiklinės šilto vandens tuščiu skrandžiu, kad natūraliai iš organizmo išvalytumėte toksinus.

Motyvacija

Dažnai artėjant 40 m. žmonės nustoja lankytis sporto salėje arba visai nebesportuoja. Taip yra dėl nepakankamos motyvacijos, tačiau nesportuodamas svorio nenumesite. Jei jums sunku sportuoti, judėkite su kardio treniruotėmis 30 minučių per dieną. Atnaujinkite savo kūną pratimais, tokiais kaip greitas ėjimas, bėgimas, plaukimas ar laipiojimas į kalną.

Miegas


Kitas būdas palaikyti medžiagų apykaitą – miegoti 8 valandas per dieną. Geras miegas padeda sušvelninti stresą, atpalaiduoti raumenis ir išvengti nuotaikų kaitos. Kai miegate mažiau, išsiskiria daugiau alkio hormonų ir tampate linkęs daugiau valgyti, todėl padidėja kalorijų kiekis ir priaugate svorio. Užtikrinkite, kad miegotumėte nuo 7 iki 8 valandų tam, kad atsigaivintumėte kūną.

Reklama