Kai kūnas prašo pagalbos – 10 svarbių ženklų, kurių neturėtumėte ignoruoti!

Kai kūnas prašo pagalbos – 10 svarbių ženklų, kurių neturėtumėte ignoruoti! Receptai

Niekada nekreipkite dėmesio į šiuos ženklus …

Žmogaus kūnas laikomas puikiu mechanizmu, nes jis kontroliuoja milijonus procesų, vykstančių vienu metu. Keista, bet tarp visų procesų, kurie atrodo nepriklausomi, yra tam tikra pusiausvyra.

Kiekvienam iš šių procesų nutrūkus, kūnas siunčia signalus, rodančius, kad viskas vyksta ne taip sklandžiai, kaip numatyta.

Problema ta, kad mes dažnai nepaisome šių signalų ir netinkamai išsprendžiame problemą. Turite išmokti atkreipti dėmesį į šiuos simptomus, kad išvengtumėte tolesnių problemų.

Žemiau pateikiame 10 geriausių signalų, kurių neturėtumėte ignoruoti, sąrašą:

Kraujavimas iš dantenų.

Kraujavimas iš dantenų paprastai yra vitamino C trūkumo požymis.Jei norite atsikratyti šios problemos, turėtumėte vartoti česnakus, vaisius ir daržoves.

Sausa oda ant alkūnių.

Vitamino A ir vitamino C trūkumas dažnai pasireiškia sausa oda ant alkūnių. Tokiu atveju turėtumėte vartoti daugiau vaisių ir daržovių, ypač moliūgų, abrikosų, morkų ir apelsinų.

Trapūs plaukai ir nagai.

Trapūs plaukai ir nagai rodo, kad trūksta vitamino D kalcio. Turite vartoti daugiau maisto produktų, kuriuose yra daug kalcio ir vitaminų, tokių kaip ankštiniai augalai, bulvės, sveiki grūdai, kviečių gemalai ir pienas.

Sausa oda.

Sausa oda dažnai yra vitamino E. trūkumo požymis .Norėdami padidinti vitamino E kiekį, turėtumėte vartoti daugiau riešutų, augalinių aliejų ir riebios žuvies.

Silpnas miegas, dirglumas, kojų mėšlungis.

Silpnas miegas, dirglumas ir kojų mėšlungis yra magnio ir kalio trūkumo požymiai. Norėdami padidinti magnio kiekį, turėtumėte vartoti daugiau riešutų, pavyzdžiui, migdolų, saulėgrąžų ir linų sėmenų.

Norėdami padidinti kalio kiekį, suvartokite daugiau kopūstų, špinatų, mandarių ir kitų žalių lapinių daržovių. Magnio ir kalio taip pat galima gauti iš abrikosų, burokėlių ir slyvų.

Grietinės noras.

Potraukis rūgščiam maistui rodo, kad organizmui reikia papildomai stimuliuoti kepenis ir tulžies pūslę. Sprendimas labai paprastas: suvartokite daugiau citrinų ir spanguolių.

Per didelis potraukis jūros gėrybėms.

Jei trokštate daug jūros gėrybių, labai tikėtina, kad jums trūksta jodo.

Neapdoroto maisto troškimas.

Potraukis žaliaviniam maistui gali rodyti gastrito ir kepenų problemas. Buvo parodyta, kad žalias maistas ramina skrandį ir mažina mėšlungį.

Potraukis saldumynams.

Nervų išsekimas yra dažna potraukio saldumynams priežastis, nes organizmui gliukozė reikalinga kaip energijos šaltinis. Jei manote, kad trokštate saldumynų, pasinerkite į tamsų šokoladą ar medų.

Troškimas sūraus maisto.

Šios priklausomybės dažnai yra infekcijos ar uždegimo požymis kūne, ypač Urogenitalinėje sistemoje.

Reklama