Kas yra negyvo užpakaliuko sindromas ir kaip jo išvengti

Kas yra negyvo užpakaliuko sindromas ir kaip jo išvengti Žmonės

Jei suskaičiuotumėte valandų, kurias praleidžiate sėdėdami per dieną, skaičių suprastumėte, kad tai yra kur kas daugiau, nei galėtumėte atspėti.Pavyzdžiui, vidutinis suaugęs amerikietis sėdi daugiau nei 8 valandas per dieną, o paaugliams šis skaičius yra didesnis.Atsisėdimas daro tokį blogą poveikį mūsų sveikatai, kad gali sukelti kelias lėtines ligas. Gluteinė amnezija, kartais vadinama negyvo užpakaliuko sindromu, yra viena iš jų.Ši būklė įvyksta, kai pažeidžiami sėdmenų raumenys ir tai gali paveikti jūsų nugarą, kelius ir kt.

„Bright Side“norėjo pakelti tam tikrą supratimą apie fizinio aktyvumo svarbą dienos metu, kalbėdamas apie sėdmens amneziją ir kaip ją galima pakeisti.

Pavojai, kai valandomis sėdi ramiai

Ilgas sėdėjimas tapo vienu iš didėjančių šiuolaikinės visuomenės sveikatos problemų.Ir vargu ar yra nieko stebėtino.Ilgai sėdint, gali pasireikštidaugpavojingų fizinių sąlygų, tokių kaip aukštas kraujospūdis, didelis cukraus kiekis kraujyje ir širdies bei kraujagyslių ligos.Ir, kaip jūs žinote, dauguma jų ateina pasilikti, nesvarbu, kiek kasdien sportuojate.

Deja, be bet kurios iš šių lėtinių būklių, ilgas valandų sėdėjimas taip pat gali sukelti diskomfortą, kuris gali turėti įtakos jūsų kasdieniam gyvenimui.Viskas prasideda nuo jūsų sėdmenų ir vadinamojo negyvo užpakaliuko sindromo.

Kas yra sėdmenų amnezija

Glutealinė amnezija yra sindromas, dėl kurio sėdmenų raumenys nustoja tinkamai veikti ir iš esmės užmiega.Kai mes sėdime per ilgai, šie raumenys tampa tik pasyviaisiais raumenimis, o kūnas tarsi „pamiršta“, kaip juos suaktyvinti.Panašu, kad „sėdmenų amnezijos“ pavadinimas, kaip kai kurie sakytų, buvo pastebėtas.

Tai galbūt neatrodo taip blogai, galbūt galvojate, bet iš tikrųjų tai yra labai problematiška.Sėdmenų raumenys yra vieni didžiausių kūno raumenų, todėl naudojami daugumoje mūsų atliekamų judesių.Kai jie neveikia, jų vietą turi užimti kiti vienodo stiprumo raumenys ir kitos kūno dalys, pavyzdžiui, mūsų keliai ir nugara.Ir, žinoma, dėl to šiose vietose raumenys turi didelę žalą.

Kaip sužinoti, ar sergate sėdmenų amnezija

Žmonės, kenčiantys nuo šios būklės, sakė,kad po ilgų valandų sėdėjimo jų sėdmenys jaučiasi nutirpę ir net skauda.Jie taip pat praneša, kad jaučia skausmą apatinėje nugaros dalyje, klubuose ar net keliuose.Kitas simptomas gali būti mankšta pakankamai valandų per savaitę, kad turėtumėte matyti rezultatus ir vis tiek nesugebate formuoti sėdmenų taip, kaip norite, ar net pastebite pokyčius.

Jei įtariate, kad kenčiate nuo negyvo užpakaliuko sindromo, bet vis tiek nesate tikri, ar jį iš tikrųjų turite, pirmiausia reikia prisiminti, kad reikia kreiptis į gydytoją, kad būtų tinkamai diagnozuotas.Tuo tarpu pažvelgti į veidrodį gali padėti.Išbandykite šias 3 pozicijas ir pažiūrėkite, ar galitejas teisingai atspindėti,ar ne.Be to, turite atsiminti, kad norėdami nustatyti teisingą diagnozę, visada turėtumėte kreiptis į gydytoją ar terapeutą, kuris specializuojasi šioje srityje.

1 pozicija

2 pozicija

3 pozicija

Gumbinės amnezijos gydymas namuose

Visi kūnai yra skirtingi ir kiekvienas iš jų turi savo reikalavimus, į kuriuos reikia atsižvelgti prieš pradedant treniruotes.Štai kodėl visada geriau kreiptis į specialistą, kad jis parengtų treniruočių programą, kuri nepakenks jūsų sveikatai – jei nuspręsite nedirbti su asmeniniu treneriu.

  • Kasdien kelias minutes mankštinkitės sėdmenimis.Jei didžiąją dienos dalį praleidžiate sėdėdami, geriausia priemonė yra prevencija.Jums reikia tik kelių minučių mankštos per dieną, kad suaktyvintumėte sėdmenis.Pabandykite daryti pritūpimus, šokinėti kėliklius ar paprasčiausiai atsigulti ant lygaus paviršiaus ir sugniaužti sėdmenis.
  • Judėkite kuo daugiau.Padaryti kai kurie pokyčiai jūsų įprasta, kad bus sumažinti savo sėdi valandas.Pavyzdžiui, eikite į darbą iš autobusų stotelės, darykite pertraukėles arba palikite kėdę bent kas pusvalandį.
  • Išmokykite savo kūną būti lankstesniu: nuolat treniruodamiesi išsiugdysite pakankamą raumenų elastingumą, kad galėtumėte efektyviau suaktyvinti ir sukietinti sėdmenis ir be rizikos susižeisti.
  • Nepamirškite sveikos mitybos: antsvoris sukelia didesnį stresą sėdmenims, todėl jums gali būti sunkiau pakeisti negyvo užpakaliuko sindromą.

Jūsų nuomone, kiek valandų per dieną turime maksimaliai praleisti laiką, kad išvengtume fizinių padarinių?Kokią mankštą patartumėte, kad sėdmenys būtų aktyvūs ir stangrūs?

Reklama