Kiaušinių dieta: iki 10 kg galima pašalinti tik per 2 savaites

Kiaušinių dieta: iki 10 kg galima pašalinti tik per 2 savaites Receptai

Kiekvienas iš mūsų turi tam tikrus valgymo įpročius ir tam tikrus asmeninius draudimus, kažkas atsisako duonos, kad negautų papildomų kalorijų, kažkas bando nežiūrėti saldumynų kryptimi. Tada ateina šventės ir visos sveikos ir sveikos mitybos taisyklės, kaip taisyklė, yra atmetamos, na, vieną kartą reikia surengti puotą skrandžiui. Tuomet atostogos baigiasi, paliekant mums mintį, kaip atsikratyti neapkenčiamų „pusių“ ar susitvarkyti sėdmenis …

Kviečiame išbandyti „Kiaušinių dietą“. Mityba yra subalansuota ir nepakenks jūsų organizmui, dietoje yra pakankamai kalorijų, kad visai nebadautumėte: kiaušiniai, daržovės ir vaisiai yra viskas, ko reikia aktyviam ir sveikam gyvenimo būdui.

„Kiaušinių dieta“ nėra sunki, todėl nesijauskite, kad būsite išsekę ar badausite.

Viena iš pagrindinių sąlygų yra teisingo vandens balanso palaikymas organizme. Kaip žinote, žmogaus organizme yra 70% vandens, todėl būtina išlaikyti šią vandens pusiausvyrą normoje. Daugelis žmonių tai pamiršta, ypač šaltuoju metų laiku, kai visai nesinori gerti vandens, tačiau norisi karštos arbatos ar kavos.

Tačiau kasdien reikia išgerti mažiausiai 8 puodelius geriamojo vandens (apie 1,5 litro). Labai dažnai alkio jausmo priežastis yra dehidracija! Dieta padeda numesti apie 10 kg per 2 savaites. Žinoma, jei jūs jau valgėte daugiau ar mažiau tinkamai, o jūsų žarnos nėra „užsikimšusios“, šis rodiklis bus mažesnis.

Bendrosios taisyklės, kaip ir bet kuri kita dieta. Visiškas gazuotų gėrimų, saldžių sulčių, esančių pakuotėje, alkoholio, cukraus ir sūraus maisto, įskaitant įvairius marinuotus agurkus, ir, žinoma, greito maisto ir greito maisto atsisakymas.

1 savaitė.

Pirmoji diena (pirmadienis).

  • Pusryčiai: 2 virti kiaušiniai, 1 citrusas (apelsinas, greipfrutas ir kt.);
  • Pietūs: 2 gabalėliai grikių duonos (grikių duona), vaisiai;
  • Vakarienė: vištiena (kalakutiena) ir didelės salotos (padažas su alyvuogių aliejumi ir citrina).

Antra diena (antradienis).

  • Pusryčiai: 2 virti kiaušiniai, 1 citrusas (apelsinas, greipfrutas ir kt.);
  • Pietūs: vištienos ir žalių daržovių salotos;
  • Vakarienė: 2 virti kiaušiniai, daržovių salotos ir daržovės (virtos, troškintos).

Trečia diena (trečiadienis).

  • Pusryčiai: 2 virti kiaušiniai, 1 citrusiniai vaisiai;
  • Pietūs: 1 neriebus sūris (tofu, rikota, fetos sūris ir kt.), 1 pomidoras ir 1 gabalas grikių duonos;
  • Vakaras: vištiena ir didelės salotos.

Ketvirtoji diena (ketvirtadienis).

  • Rytas: 2 kiaušiniai, virti kiaušiniai, citrusiniai vaisiai;
  • Pietūs: vaisiai;
  • Vakaras: vištiena ir didelės salotos.

Penkta diena (penktadienis).

  • Rytas: 2 virti kiaušiniai, 1 citrusiniai vaisiai;
  • Pietūs: 2 žali kiaušiniai (arba virti kiaušiniai, minkšti kiaušiniai), virtos (troškintos) daržovės;
  • Vakarienė: kepta žuvis (neriebios veislės), didelės salotos.

Šeštoji diena (šeštadienis).

  • Pusryčiai: 2 virti kiaušiniai, 1 citrusiniai vaisiai;
  • Pietūs: vaisiai;
  • Vakaras: vištiena (kalakutiena) ir didelės salotos.

Septinta diena (saulė).

  • Pusryčiai: 2 virti kiaušiniai, 1 citrusiniai vaisiai;
  • Pietūs: vištiena (kalakutiena), virtos daržovės ir pomidorų salotos;
  • Vakaras: virtos daržovės.

2 savaitė.

Pirmoji diena (pirmadienis).

  • Pusryčiai: 2 virti kiaušiniai, 1 citrusiniai vaisiai;
  • Pietūs: vištiena (kalakutiena) ir didelės salotos;
  • Vakarienė: 2 kiaušiniai, salotos (daugiau žolelių – rukola, salieras, salotos) ir 1 apelsinas.

Antra diena (antradienis).

  • Pusryčiai: 2 virti kiaušiniai, 1 citrusiniai vaisiai;
  • Pietūs: 2 kiaušiniai ir virtos daržovės (galite troškinti ir užpilti šiek tiek alyvuogių aliejaus);
  • Vakarienė: ant grotelių kepta žuvis (mažai riebios veislės) ir didelės salotos.

Trečia diena (trečiadienis).

  • Pusryčiai: 2 virti kiaušiniai, 1 citrusiniai vaisiai;
  • Pietūs: vištiena (kalakutiena) ir didelės salotos;
  • Vakarienė: 2 kiaušiniai, salotos ir apelsinas.

Ketvirtoji diena (ketvirtadienis).

  • Pusryčiai: 2 virti kiaušiniai, 1 citrusiniai vaisiai;
  • Pietūs: 2 kiaušiniai, neriebus sūris (tofu, rikota, fetos sūris ir kt.) Ir virtos daržovės;
  • Vakaras: vištiena ir didelės salotos.

Penkta diena (penktadienis).

  • Pusryčiai: 2 virti kiaušiniai, 1 citrusiniai vaisiai;
  • Pietūs: lašišos salotos (ant grotelių kepta lašiša);
  • Vakarienė: du kiaušiniai, didelės salotos.

Šeštoji diena (šeštadienis).

  • Pusryčiai: 2 virti kiaušiniai, 1 citrusiniai vaisiai;
  • Pietūs: vištiena (kalakutiena) ir didelės salotos;
  • Vakaras: vaisiai.

Septinta diena (saulė).

  • Pusryčiai: 2 virti kiaušiniai, 1 citrusiniai vaisiai;
  • Pietūs: virta vištiena (kalakutiena) ir daržovės;
  • Vakaras: virta vištiena (kalakutiena) ir daržovės.

Nepamirškite, kad turite „atsargiai“ atsisakyti dietos ir pridėti šiek tiek maisto, negalite valgyti visko, kas yra šaldytuve, kai tik dieta baigsis. Norėdami pasiekti geriausių rezultatų, pusvalandį per dieną darykite tempimą ar kitą fizinę veiklą.

Ar jūs kada nors bandėte tokią dietą? Ar turėjote rezultatų?