Kodėl turėtumėte valgyti linų sėmenis? 10 privalumų

Kodėl turėtumėte valgyti linų sėmenis? 10 privalumų Sveikata

Linų sėmenys gydo kūną iš vidaus, o naudojant išvaizdos gražinimo profilaktikai, jos padeda sulėtinti priešlaikinį senėjimą, t.y. atidėti raukšlių atsiradimą.

Linų sėmenyse gausu omega-3 riebalų rūgščių, antioksidantų ir kitų svarbių maistinių medžiagų, kurios veikia kaip sveikatą stiprinantys maisto papildai. Svorio metimo mitybos programos retai atliekamos be šio produkto. Bet jų nauda tuo tikrai nesibaigia!

Taigi, ką daro linų sėklos?

  1. Padeda numesti svorio.

Linų sėmenyse esančios augalinės skaidulos yra galingos sąjungininkės, kai reikia sveikai numesti svorį. Šios maistinės medžiagos pagerina virškinimą ir leidžia jaustis sotesniam, kad nepersivalgytumėte.

  1. Kontroliuoja cholesterolio kiekį.

Didelis linų sėmenų skaidulų kiekis padeda užkirsti kelią cholesterolio oksidacijai arterijose ir natūraliai jį pašalinti iš jų. Taip yra todėl, kad šios skaidulos apgaubia kenksmingą lipidą ir neleidžia jam likti kraujyje.

  1. Gydo uždegimines ligas.

Štai kodėl kasdienis linų sėmenų vartojimas gali būti prevencijos ir gydymo raktas stengiantis įveikti:

  • Gastritą;
  • Tendinitą;
  • Kolitą;
  • Artritą;
  • Osteoartritą.
  1. Padeda sumažinti vėžio riziką.

Buvo nustatyta, kad linų sėmenyse yra 27 antikancerogeniniai junginiai, kurie galėtų būti vėžio prevencijos ir gydymo raktas. Be to, vienas naudingiausių jų junginių – ligninas, yra galingas antioksidantas, savo savybėmis pralenkiantis net vitaminą E.

Dėl to linų sėmenys padeda apsaugoti ląsteles nuo pažeidimų ir gali sumažinti piktybinių navikų išsivystymo tikimybę.

  1. Pagerina hormonų pusiausvyrą.

Daugelis mitybos specialistų sutinka, kad linų sėmenys yra vienas geriausių maisto produktų moterims menopauzės metu arba toms, kurios kenčia nuo hormonų disbalanso. Taip yra todėl, kad juose yra fitoestrogenų, kurie natūraliai padeda subalansuoti hormonus.

Be to, šio maisto priedo vartojimas gali padėti padidinti vaisingumą ir kontroliuoti fizinius simptomus, atsirandančius dėl sumažėjusio estrogeno kiekio.

  1. Gerina virškinimą.

Tirpios ir netirpios skaidulos augalo audinyje yra naudingos gydant virškinimo problemas, tokias kaip rėmuo, gastritas ir vidurių užkietėjimas. Dėl didelio absorbcijos pajėgumo jos gali padėti sumažinti skrandžio rūgšties perteklių ir užkirsti kelią opoms.

Be to, linų sėmenys yra natūrali, vidurius laisvinanti ir žarnyno peristaltiką gerinanti priemonė, kuri lengvina tuštinimąsi ir nekeičia žarnyno floros pH.

  1. Padidina energiją.

Nepaisant nedidelio kiekio kalorijų, linų sėmenys turi didelę energijos atsargą, o tai leidžia mums pagerinti fizinį ir protinį darbą. Tai ypač naudinga sporto treniruočių ir kitos fizinės veiklos metu

  1. Saugo širdies ir kraujagyslių sistemą.

Dėl omega-3 riebalų rūgščių ir antioksidantų, esančių linų sėmenyse, jos veiksmingai padeda išvengti kraujo krešulių ir arterijų elastingumo praradimo. Šios savybės visada bus veiksmingos, jei vartojant linų sėmenis subalansuosite savo mitybą ir laikysitės tik sveikų įpročių.

  1. Užkerta kelią ankstyvam senėjimui.

Linų sėmenyse yra vitaminų, kurie veikia kaip antioksidantai: vitamino B kompleksas, folio rūgštis, vitaminas C ir vitaminas E. Šie vitaminai yra labai naudingi, siekiant sumažinti priešlaikinį senėjimo procesą, vykstantį dėl laisvųjų radikalų veikimo.

  1. Sumažina vandens sulaikymą organizme.

Dėl mineralinių medžiagų ir skaidulų kiekio, linų sėmenys pagerina inkstų veiklą, kad inkstai galėtų geriau filtruoti vandens ir natrio perteklių. Be to, jų diuretikas sumažina kūno audinius ir neleidžia jiems vėl kaupti vandens pertekliaus.

Kaip tinkamai vartoti linų sėmenis, kad išnaudotumėte visus šiuos privalumus? Tiesiog įtraukite linų sėmenis į savo maisto racioną arba suvalgykite po 1 valgomąjį šaukštą po valgio arba prieš valgį. Geriausia iš anksto sumalti sėklas kavamale, nes tai pagerins jų įsisavinimą.

Reklama