Lieknėjimo paslaptys pagal horoskopą

Horoskopai

Kai populiariausios dietos išbandytos, devintas prakaitas sporto salėje išlietas, bet atvaizdas veidrodyje vis tiek nedžiugina, gali apimti neviltis. Kodėl nepavyksta atsikratyti antsvorio? Gali būti, kad iki idealios figūros trūksta visiškai nedaug – tik kelių magiškų paslapčių!

Vertingi astrologų patarimai

Neretai svorio metimas tampa varginančiu procesu, nes reikia nuolatos skaičiuoti kalorijas, atsisakyti mėgstamų produktų ir t. t. Su šiais dalykais galbūt pavyktų susitaikyti, jeigu teigiami rezultatai būtų užtikrinti. Deja, atsitiktinai pasirinkta dieta neretai tik alina organizmą. Astrologijos šalininkai siūlo nesiblaškyti. Zodiako ženklas gali būti svarus argumentas siekiant idealaus svorio. Teigiama, kad kiekvienas jų išsiskiria tam tikrais polinkiais ir individualiomis savybėmis. Į tai atsižvelgę astrologai parinko, kokia dieta tiktų konkrečiam Zodiako ženklui. Svarbiausia – neprieštarauti prigimčiai.

Avinas – Atkinso dieta. Šis mitybos planas, derinamas su mankšta, atrodo, specialiai sukurtas šio ženklo atstovams. Tai aistringos, daug energijos turinčios asmenybės, kurios dievina adrenaliną.

Jautis – cukraus ribojimas. Cukrus – saldus, skanus ir valdomas Veneros, kuri veikia Jautį. Štai kodėl šiam Zodiako ženklui taip sunku atsispirti šiam produktui, nors būtent jo vartojimą reikėtų riboti.

Dvyniai – svorio stebėjimas. Tai itin socialus ir bendrauti mėgstantis Zodiako ženklas. Dvyniams patariama atidžiau skaičiuoti kalorijas, nes būtent tai padės išvengti papildomų kilogramų.

Vėžys – „Nutrisystem“ dieta. Šio ženklo atstovai garsėja kaip prižiūrėtojai, atidžiai besirūpinantys kitais. Tačiau dažnai pamiršta save. „Nutrisystem“ dieta neatims daug laiko, kurio visada trūksta Vėžiams.

Liūtas – 6 dienų „Body Makeover“ dieta. Šio ženklo atstovai yra nekantrūs, todėl rezultatų trokšta sulaukti kuo greičiau. 6 d. trunkanti dieta padės įgyvendinti tikslus.

Mergelė – prancūziška moterų dieta. Prancūzės gali pasigirti dailiomis kūno linijomis. Kokia jų paslaptis? Reguliarus valgymas, mažos porcijos ir atidus patiekalų pasirinkimas. Disciplinuotoms Mergelėms tai puikiai tiks.

Svarstyklės – Zonos dieta. Šio ženklo atstovams neretai trūksta pusiausvyros. Mityba – ne išimtis. Todėl Zonos dieta puikiai padės atkurti prarastą pusiausvyrą.

Skorpionas – „Sonoma“ dieta. Šis Zodiako ženklas dievina fiziologinius malonumus, įskaitant maistą. Be to, labai nemėgsta atsisakyti šių malonumų. Todėl „Sonoma“ dieta padės išties sulieknėti.

Šaulys – riebalų ribojimas. Kiekvienas Zodiako ženklas valdo tam tikrą kūno sritį. Šaulio ženklas atsakingas už kojas. Būtent apatinėje kūno dalyje šio ženklo atstovams linkę kauptis riebalai. Todėl vertėtų laikytis tokios dietos, kuri mažintų svorį liemens, klubų ir šlaunų srityse.

Ožiaragis – greipfrutų dieta. Šis Zodiako ženklas vadovaujasi principu – „Valgau, kad gyvenčiau“. Tai vienas ištvermingiausių ir daugiausia valios turinčių ženklų. Greipfrutų dieta patenkins visus svorio poreikius.

Vandenis – kopūstų sriubos dieta. Šis mitybos planas ragina pakeisti valgymo įpročius per gana trumpą laiką. Kopūstų sriubos dieta intensyvi ir duoda greitų rezultatų, todėl tikrai patiks Vandeniams.

Žuvys – „Bob Greene“ dieta. Jausmingoms Žuvims svarbi ne tik fizinė, bet ir emocinė pusiausvyra. Kalbant apie svorį – taip pat. Todėl ši dieta padės pažvelgti į antsvorį iš emocinės pusės. Galbūt atsikratyti kilogramų neleidžia emociniai trikdžiai.

Ką sako vedos?

Pagal vedų astrologiją, su svoriu susijusioms problemoms didelę įtaką daro Jupiteris. Ši planeta gali skatinti riebalų kaupimąsi organizme, nutukimą, neteisingus mitybos įpročius, raumenų suglebimą ir vidurių pūtimą. Tad jei gimimo momentu Jupiteris buvo nepalankioje padėtyje, greičiausiai būtent dėl jo ir kyla nemažai rūpesčių dėl svorio. Kitas svarbus veiksnys – Marsas. Ši planeta atstovauja energijai, gyvybingumui ir valiai. Marsas energizuoja emocijas, t. y. troškimams suteikia materialų pavidalą. Žmonės, veikiami šio dangaus kūno, išsiskiria puikiais sportiniais gebėjimais, ištverme, tvirtu sudėjimu, greitai imasi veiksmų. Valios stoka siekiant užsibrėžtų tikslų dėl svorio dažniausiai rodo silpną Marso įtaką asmenybei. Pasak vedų, nutukimą gali lemti ir Mėnulis. Jis atsakingas už vandens kaupimąsi organizme ir svorio pokyčius. Tad kaip kovoti su nutukimu? Propaguojantys vedų kultūrą tiki magiška mantrų kartojimo galia.

Jupiteris. Neigiamą šios planetos įtaką nesunku paversti teigiama. Ypač Jupiteriui skirtą mantrą turėtų kartoti tie, kuriems jau kurį laiką nepavyksta numesti svorio.

Mantra – Om jhram jhreem jroum sah gurave namah

Marsas. Ši planeta turi suteikti valios, daugiau kantrybės, pritraukti tiek finansinę, tiek psichinę sėkmę siekiant sulieknėti.

Mantra – Om kram kreem kroum sah bhaumaya namah

Mėnulis privalo tapti sąjungininku atkuriant skysčių pusiausvyrą organizme. Tik tuomet bus galima išvengti kūno tinimo.

Mantra – Om shram sreem shroum sah chandraya namah

Fengšui filosofija

Kinai, siekdami idealaus svorio, didelį dėmesį skiria pasąmonei. Vietoj kalorijų skaičiavimo ir kovos su potraukiu maistui, Tolimųjų Rytų gyventojai koncentruojasi į formas, spalvas, medžiagas. Štai ką teigia fengšui filosofija apie lieknėjimą.

Kvadratiniai indai spinduliuoja pasitenkinimą, apvalūs – žadina smalsumą.

Švelnios spalvos. Žemiški, švelnūs tonai ramina, suteikia pilnatvės. Ryškios spalvos žadina apetitą. Jeigu virtuvėje dominuoja pastarosios, galima dažnai persivalgyti.

Harmoninga aplinka. Ypač prie stalo. Kuo ramiau, tuo lengviau laikytis dietos arba riboti maisto porcijas. Netgi kėdžių skaičius turėtų būti lyginis. Tai leis atsipalaiduoti ir išvengti įtampos.

Veidrodžiai ant sienų. Galbūt valgomajame kabinti veidrodį nėra įprasta, tačiau kinai tiki, kad matydamas save valgantį žmogus labiau galvos, ką deda į burną.

Atsikratyti netvarkos. Jeigu namie tvyro betvarkė, kalbėti apie idealų svorį beprasmiška. Pirmiausia patariama susitvarkyti gyvenamąjį būstą, nuvalyti dulkes, išmesti nereikalingus daiktus, nepamirštant virtuvės ir drabužių spintos.

Valgyti ritmingai, t. y. vienodais intervalais dedant maistą į burną. Svarbiausia – nepamiršti labai gerai sukramtyti. Jeigu valgoma skubant, galima nejaučiant saiko persivalgyti ir apsunkti.

Gaminti patiems. Tuomet įmanoma nesunkiai kontroliuoti vartojamus ingredientus ir išvengti papildomų kalorijų.

Balansas lėkštėje. Svorį reguliuoti padeda ir spalvotas maistas lėkštėje. Kuo daugiau spalvų, tuo daugiau skirtingų produktų suvalgoma. Tačiau nederėtų pamiršti saiko. Be to, patariama atitinkamai sureguliuoti porcijų dydį.

Svorį lemia ir skaičiai

Numerologai įsitikinę, kad išvaizda ir svoris užkoduoti gimimo datos bei vardo skaičiuose. Vieni tokios teorijos šalininkų teigia, kad turėti O raidę varde arba pavardėje nėra gerai. Mat vien pati raidės išvaizda byloja apie antsvorį. Dar blogiau, jeigu gimimo datos arba vardo numerologijoje yra skaičius 6. Vizualiai jis atrodo tarsi nėščia moteris arba žmogus su riebalų sankaupa pilvo srityje.

Egzistuoja ir kita numerologijos teorija. Ja remiantis gimimo datos skaičiuose turėtų būti bent vienas 3. Šis skaitmuo siejamas su kepenimis. Tad jeigu jo nėra, kepenų veikla yra sutrikusi ir gali skatinti nutukimą. Ką pataria numerologai? Skirti ypatingą dėmesį mitybai, mat turint bent vieną iš šių veiksnių svoris gali išties kelti rimtų problemų.

Specialistės komentaras

Būrėja Diana Skurdelė

Galbūt svoris yra nulemtas, užkoduotas? 

Siela pasirenka sau fizinį kūną, nes su juo teks vykdyti tam tikras jai skirtas užduotis. Vėliau, vyresniame amžiuje, save prisižiūrint arba padedant medikams galima svorį reguliuoti.

Kartais atsikratyti antsvorio būna labai sunku. Kodėl? Kas daro tam įtaką? 

Pagrindinė priežastis, kodėl sunku, kad trūksta disciplinos ir valios. Taip pat gali atsirasti baimė sportuoti viešose vietose, nes sukasi mintis, ką pagalvos aplinkiniai. Be to, nemažą įtaką daro ir nepasitikėjimas savimi, artimųjų nepalaikymas, ėjimas į maisto prekių skyrių nevalgius.

Ką apie lieknėjimą kalba būrėjos? 

Geriausia pradėti keisti gyvenimo būdą danguje stojus delčiai. Tuomet ir gamta padeda atsikratyti blogų įpročių, baimių. Yra speciali runų formulė, kurią reikėtų užsirašyti ant popieriaus paprastu pieštuku ir nešiotis su savimi.

ŠALTINIS: PRIEKAVOS.LT

Patiko straipsnis? Leisk mums apie tai sužinoti. Nepamiršk pasidalinti Facebook!
Laisvadienis.lt