Prieš mėnesį iki jūsų insulto jūsų kūnas jus įspės! Neignoruokite šio signalo!

Prieš mėnesį iki jūsų insulto jūsų kūnas jus įspės! Neignoruokite šio signalo! Žmonės

Svarbu žinoti viską.

Insultas visada yra tik viena priežastis – kraujo tekėjimo smegenyse pažeidimas. Tačiau šis „uždarymas“ yra svarbiausia negalios ir ankstyvo mirtingumo priežastis visame pasaulyje, įspėja skaityti ir skaityti.

Svarbu žinoti, kad yra 2 pagrindiniai insulto tipai.

  • Pirmasis tipas yra išeminis insultas . Jis atsiranda, kai atsiranda arterijų, vedančių į smegenis, užsikimšimas.
  • Kitas tipas yra hemoraginis insultas : tai yra tada, kai yra kraujo tekėjimas, bet smegenų kraujo stoka yra katastrofiška.

Abiem atvejais insultas atsiranda, kai kraujagyslėse susidaro krešuliai ir plokštelės: tai neleidžia pasiekti deguonies ir maistinių medžiagų. Be deguonies ląstelės greitai pradeda mirti. Jie negrįš.

Tiesą sakant, viskas, ką jums reikia padaryti, niekada neturėtų susidurti su juo – įsitikinti, kad jūsų laivuose nėra kamščių.

Čia labai svarbu, ar žinote apie įspėjamus insulto požymius, kuriuos jūsų kūnas siunčia prieš kelias savaites.

Jei visi žmonės žinotų apie juos ir būtų pasirengę nedelsiant kreiptis į gydytoją, jei būtų nieko, milijonai negalios atvejų galėjo būti išvengta.

Taigi, tai yra simptomai:

  • Haliucinacijos;
  • Sunkus galvos ir kaklo skausmas;
  • Ilgalaikiai žagsulių išpuoliai;
  • Dideli elgesio pokyčiai, net ir charakterio;
  • Sąmonės netekimas;
  • Epilepsijos priepuoliai;
  • Svaigulys ir silpnumas;
  • Kvėpavimo problemos.

Ir čia yra pagrindiniai rizikos veiksniai:

Kaip tikriausiai jau žinote, niekas nėra apdraustas nuo baisaus žodžio „insultas“. Tačiau čia yra keletas veiksnių, kurie padidina jūsų riziką kartais:

  • Amžius nuo 55 metų ir vyresnis;
  • Stabilus aukštas kraujo spaudimas;
  • Rūkymas;
  • Diabetas;
  • Skausmas širdyje, prieširdžių virpėjimas, kraujo sutrikimai;
  • Migrena, kurią lydi „akių dėmėjimas“;
  • Šeimos istorija.

Taigi, siekiant užkirsti kelią ar bent jau atidėti poveikį, labai svarbu kontroliuoti VISUS rizikos veiksnius.

  • Pirma , turite valgyti sveiką maistą. Jūsų mityba turi apimti įvairius vaisius, daržoves, sveikus grūdus.
  • Antra, reikia palaikyti reguliarų fizinį aktyvumą. Jei gyvenate mieste ir dirbate biure, kiekvieną dieną pradėkite ne mažiau kaip 15 minučių. Jei galėsite daugiau, bent 20 minučių per dieną vykdykite intensyvius aerobinius pratimus.
  • Trečia , reikia užtikrinti, kad jūsų svoris neviršytų „sveikų“ ženklų.

Tikimės, kad šis pranešimas bus naudingas jums!

Reklama