Raumenų apgaulės metodas yra galimybė keturis kartus greičiau numesti svorį.

Raumenų apgaulės metodas yra galimybė keturis kartus greičiau numesti svorį. Receptai

Kiekvienas, kuris seka savo figūrą ar tik bando sulieknėti, žino, kaip sunku atlikti kai kuriuos pratimus. Manoma, kad apkrovos ant pilvo ir kojų yra ypač sunkios.

Treniruočių agonija manęs taip pat nepraėjo, todėl rimtai nusprendžiau kreiptis į šį klausimą. Peržiūrėjau „krūvą“ vaizdo įrašų ir perskaičiau „kilogramus“ literatūros.

Daug patyriau pati ir tai, kas labiau patiko, naudoju gyvenime. Manau, kad šios galimybės patiks tiems, kurie visada atsisako idėjos sportuoti, susidūrę su treniruočių sunkumu.

Aš jums pasakysiu, kaip „apgauti“ raumenis, kad treniruotė neatrodytų varginanti.

Mes žinome, kad norint pasiekti rezultatą, kiekvienas pratimas turi būti atliekamas trimis būdais su pertrauka per minutę.

Pavyzdžiui, nusprendėme atsisiųsti spaudą. Tačiau kiekvienu nauju požiūriu liemenį pakelti tampa vis sunkiau.

Tiek daug žmonių praranda norą sportuoti, nes lengviau laikytis dietos. Bet be mankštos svorio netekimas lemia odos suglebimą. Ar jums to reikia?

Siūlau to vengti, tereikia pakeisti taisyklę. Tai padarys jūsų treniruotę malonią ir keturis kartus efektyvesnes.

Svoriai mums tai padės. Su jais riebalai dega dvigubai greičiau, o raumenys auga dvigubai greičiau. Taigi lieknėjame keturis kartus greičiau.

Įsigyti svėrimo agentai kainavo apie tūkstantį rublių. Bet nereikėtų jų pirkti iškart, pabandykite prie kojų pririšti pusantro litro butelius vandens. Ir atlikite bet kokį pratimą, dešimt kartų per tris komplektus.

  • Jei apkraunate vidines šlaunų ir kojų dalis, jos veiks, o pilvo raumenys prakaituos, todėl spausti nereikia.

Garantuoju, kad efektą pamatysite iškart. Kai pastebėsite, negalėsite atsisakyti metodo ir nebus noro mesti treniruotes.

Toliau mes keičiame taisyklę, taikydami vieną požiūrį įtraukiame ne vieną, o tris pratimus. Jokios poilsio pertraukos.

  • Mes sūpuojame sėdmenų raumenis, gulėdami ant nugaros, pakeliame klubus ir užpakalį aukštyn, darykite tai dešimt-dvidešimt kartų.

Norėdami pagerinti rezultatą, uždėkite ant pilvo dviejų svorį ir, jei leidžia keturių kilogramų jėgos. Tiesiog įdėkite grūdų (į maišelį, stiklainį) ar cukrų.

Toliau mes suteikiame poilsį sėdmenims ir atliekame pratimą ant vidinės šlaunies pusės.

Esmė ta, kad pilvo raumenys atsipalaiduoja, manydami, kad rankos veiks, o mes jas apgavome ir lengvai padarėme dešimt sūpynių.

Panašiai yra ir su sėdmenimis, tai bus lengva padaryti antrą kartą, nes raumenys ilsisi.

Tačiau trečias požiūris bus sunkus, nes kūno nebegalima apgauti. Tačiau kita vertus, apgauti raumenis ir svorius apgauti yra keturis kartus efektyviau, žinodami tai, galite baigti trečią kartą ir būti laisvi.

Sužinojęs apie šią techniką, tai darau daugiau nei šešis mėnesius. Žinoma, kiekviena fizinė veikla turi kontraindikacijų, prieš treniruotę būtinai pasitarkite su specialistu.

Reklama