Šie įpročiai amžinai malšina stresą.

Šie įpročiai amžinai malšina stresą. Žmonės
  1. Pradėkime nuo  pirmosios priežasties, kuri yra miego įpročiai. Keista, bet jei jūs einate miegoti ir keliatės tuo pačiu metu ir tuo pačiu metu miegate pakankamai, tai yra, miegate apie 7–8 valandas, tada jūsų būklė dienos metu bus labai gera emociškai ir fiziškai … Kaip žinote, kuo blogesnė fizinė būklė, tuo didesnis žmogaus emocingumas, todėl dažnai reaguojate su stresu. 

Stresu turime omenyje visas jūsų neigiamas emocijas: pyktį, susierzinimą, apmaudą, gėdą, kaltę, baimę. Todėl, jei norite to atsikratyti, pirmiausia svarbu miego režimas (8 valandos ir tas pats laikas, kai einate miegoti ir keliatės. Net savaitgaliais)

2. Kitas yra tinkama mityba . Faktas yra tas, kad pažiūrėjus į daugelio parduotuvėje esančių produktų sudėtį, paaiškėja, kad ant jų nupiešta piramidė, tarsi savotiškas trijų komponentų trikampis – tai  riebalai, baltymai ir angliavandeniai . Pamatysite, kad šiame maiste yra daug angliavandenių, šiek tiek mažiau riebalų ir labai mažai baltymų. Tinkamas maistas yra nukreiptas priešingai: jame yra daug baltymų, mažiau riebalų ir dar mažiau angliavandenių.

Todėl pirmiausia turite pašalinti greitus angliavandenius, greitą maistą, trans-riebalus, kurie yra termiškai apdorojami, ir valgyti sveikesnį maistą. Jūs visa tai puikiai žinote, tiesiog reikia tai įgyvendinti savo gyvenime. Valgant greičiau angliavandenius, saldumynus, cukraus lygis šokteli, jaučiate alkį. Tai sukuria diskomfortą ir savotišką užburtą ratą.

3. Kitas yra antsvoris. Deja, šiandien visi turi tam tikrą procentą kūno riebalų. Jei norite, galite nusipirkti svarstyklę, rodančią jūsų kūno riebalų procentą. Pamatysite, kaip toli esate nuo normos. Nustebsite, kokia turėtų būti žmogaus poodinių riebalų norma. Svorio perteklius yra poodiniai riebalai, neleidžiantys jaustis lengvam, sukeliantys papildomą stresą kūnui ir kenkiantys medžiagų apykaitai. Antsvoris jums tikrai nereikalingas.

4. Ketvirta – kitų žalingų įpročių, tokių kaip rūkymas, alkoholis, nebuvimas.  Deja, šiandien cigarečių ir alkoholio galite nusipirkti bet kurioje parduotuvėje. Taip pat įtakos turėjo rusų mentalitetas ir pastarosios atostogos. Todėl visuomenė yra nukreipta į rūkymą ir gėrimą. Bet jei nuo to atsitrauksime ir pažvelgsime iš šalies, paaiškės, kad mes tiesiog save nuodijame kiekvieną dieną. Jei norite mesti rūkyti, ieškokite sau būdų. Taip pat turite sumažinti suvartojamo alkoholio kiekį. Jūs neturite jo išimti iš viso, tačiau turėtumėte jį iškirpti ir visai nepiktnaudžiauti, net per atostogas.

5. Kitas įprotis yra reguliarus sportas. Faktas yra tas, kad jūsų kūnas yra struktūrizuotas taip. Nassimas Talebas įvardijo tokį terminą kaip antifragilumas, kuriame jis paprasčiausiai paaiškino, kuo biologinė sistema skiriasi nuo techninės. Techninė sistema yra dulkių siurblys, biologinė – žmogaus kūnas.

Šie įpročiai amžinai malšina stresą.

Dėl  techninių sistemų,  taikomos taisyklės – naudoti jį ir tada mesti jį šalin  , nes laikui bėgant, bet dulkių siurblys nustos normaliai ir turės būti išmestas. Pavyzdžiui, su  biologinėmis sistemomis su žmogaus kūnu –  naudokite arba išmeskite.  Nes jei nenaudosite mūsų raumenų ir išteklių, neišleisite jų fizinei veiklai, tada resursai taps dar mažiau, raumenys bus silpni. Atitinkamai susilpnės visas kūnas. Todėl reikalingas reguliarus fizinis aktyvumas ir sportas: tai gali būti sporto salė, tenisas, plaukimas, čiuožimas ir kt. Vaikščiojimas  nėra sportas.  Šiaurietiškas ėjimas yra dar daugiau ar mažiau, bet jei sakote, kad bėgate visą dieną, eikite – tai nėra sportas.  Sportas yra intensyvūs krūviai, lemiantys jūsų kūno vystymąsi, medžiagų apykaitos pagerėjimą ir dar daugiau.

6. Dažnai stresas kyla dėl netikrumo. Mano darbo metu buvo daug atvejų, kai žmonės susidūrė su stresu ir paaiškėjo, kad tai visada yra jų neapibrėžtumo situacijos, kai jie nesupranta, kas bus ateityje, arba nesupranta, kodėl įvyko ta ar kita situacija. .

Tokiu atveju turite išplėsti savo akiratį ir pasaulio suvokimą. Rekomenduočiau kreiptis į psichologą ir spręsti situacijas, kurios sukelia stresą, o tai leis išplėsti jų suvokimą. Tarkime, kad nenorite to daryti, o viską norite nuspręsti patys. Tada aš rekomenduoju tiesiog perskaityti saviugdos knygas. Bet kokios knygos apie psichologiją, saviugdą, istoriją, asmeninį augimą ir kt. Svarbiausia, kad tai būtų reguliariai ir suteiktų jums naujos gyvenimo patirties.

Įsivaizduokite, autorius apibūdina savo gyvenimo patirtį, kurią jums perduoda. Tokiu būdu praturtinate savo gyvenimo patirtį. Atitinkamai jūs reaguosite kitaip ir suvoksite naujas situacijas. Jei esate savo lygmenyje, mąstymo lauke, tuomet negalite peržengti jo koplyčių. Bet kai tik ten pateks nauja informacija, dėžutė išsiplės. Taip jūs ramiau reaguosite į kitas situacijas.

Dabar norėčiau pateikti pavyzdį. Neseniai skaičiau Oskaro Hartmanno knygą „Tiesiog daryk! Daryk paprastai! “ (Aš taip pat skaitau, man tai patinka). Jis ten kalbėjo apie ankilozuojantį spondilitą, kuris siejamas su tuo, kad laikui bėgant žmogaus sąnariai auga kartu. Pagrindinis dalykas yra tas, kad jei žmogus geria, valgo šlamštą, nesportuoja, tai šis procesas vyksta labai greitai ir pririša jį prie lovos. Toks žmogus negali judėti, judėti, visiškai nėra motorinių procesų ir paralyžiaus.

Kartą jis sutiko vyrą, sergančią ankiloziniu spondilitu. Sulaukęs 70 metų šis vyras buvo kupinas jėgų, linksmas, bėgo keliu. Jis sakė Oskarui Hartmannui, kad jo liga buvo ne liga, o dovana jam: „Nes šios dovanos dėka aš visą gyvenimą gyvenu sveikai. Turiu visavertį gyvenimą, sportuoju, teisingai valgau, išlaikau didelį fizinį krūvį ir pan. “ 

Turite suprasti, kad stresas taip pat yra jūsų dovana. Jei turite streso problemų, tai ir verčia jus gyventi sveiką gyvenimo būdą. Klausimas, kaip mes tai suvokiame. Jei savo gyvenime stresą suvokiu kaip vienkartinį, arba kažkas mane užklupo. Kitas dalykas, jei aš tikiu, kad būtent tai man leidžia pagerinti gyvenimo kokybę, pastūmėja į tobulėjimą.

Ar galite įsivaizduoti, kaip teisingai galite suvokti net ankilozuojantį spondilitą, kad jis skatintų daugiau aktyvumo ir visą gyvenimą gyventų sveiką visavertį gyvenimą.

Taip pat yra taisyklių, kaip įgyvendinti šiuos įpročius. Daugelis iš jūsų gali norėti sudaryti visą įpročių, apie kuriuos rašiau nuo rytojaus, sąrašą. Tai jokiu būdu neturėtų būti daroma. Greičiausiai atsilaisvinsite ir grįšite į senąjį. Visa tai turi būti daroma palaipsniui, įvedant pagal vieną įprotį, kol jis įsigalės, o ne pereis prie kito. Duokite sau bent metus, kad visa tai padarytumėte, ir patikėkite, jūs galite tai susitvarkyti.

Šie įpročiai amžinai malšina stresą.

Antrasis punktas, kurį taip pat rekomenduoju, yra puikus gyvenimo įsilaužimas – tai patogumas. Jūsų įpročiai turėtų būti jums patogūs. Pavyzdžiui, jei kalbame apie tinkamą mitybą, neturėtumėte jos laikytis 100%. Laikykitės bent 50%, tada palaipsniui jūs jį reguliuosite ir mėgausitės greitu maistu ir tinkama mityba. Tai yra, jūs sužinosite, kaip derinti verslą su malonumu. 

Jei mes sportuojame, tada užduotis yra pasirinkti tą sportą, kuris jums simpatizuoja, kuris jums patinka. Darykite ne tai, ką turite padaryti, bet tai, kas jums patinka. Tada jums bus daug lengviau tai įgyvendinti savo gyvenime.

Kai į savo gyvenimą įtrauksite visus šiuos įpročius, pašalinsite žalingus įpročius, jūsų gyvenimas bus atstatytas. Jausitės fiziškai galingi, energingi, emociškai ramūs. Jūs nuolat plėtosite ir plėsite pasaulio suvokimą, keisis požiūris į gyvenimą, praplėsite savo žinių ribas. Visa tai leis išvengti streso. Ir jei jie kada nors atsiras, deja, nuo to niekas nėra saugus, būsite daug ramesnis jų atžvilgiu. Nes būsite pasirengęs. 

Linkiu jums kuo geriausios kloties. Parašykite savo nuomonę šiuo klausimu. Kokios sėkmės sulaukėte šia linkme? 

Straipsnio autorius Pavelas Žavnerovas yra nerimo sutrikimų psichologas, klinikinis psichologas, daktaras, rašytojas, tinklaraštininkas, nuolatinis radijo, laikraščių ir televizijos ekspertas.

Reklama