Stipri magnetinė audra 2020 m. Spalio 21–25 d.: Kaip išvengti sveikatos problemų

Stipri magnetinė audra 2020 m. Spalio 21–25 d.: Kaip išvengti sveikatos problemų Įdomybės

Saulės aktyvumas kartais sukelia problemų, nes magnetinės audros geriausia įtakos neturi savijautai. Meteorologai perspėja, kad spalio 21–25 dienomis kils magnetinė audra, ir rekomenduoja iš anksto pasirūpinti savo savijauta.

Magnetinių audrų įtaka yra individuali, ir kuo stipresnis saulės aktyvumas, tuo daugiau žmonių jaučiasi „ne vietoje“. Vargu ar negalavimai, nuovargis, galvos skausmai ir kiti „džiaugsmai“ džiugins, todėl ekspertai rekomenduoja į savo sveikatą žiūrėti rimtai. Iš anksto įvykdžius rekomendacijas, bus galima sumažinti diskomfortą, o artimiausias dienas praleisti kuo ramiau.

Magnetinės audros nuo 2020 m. Spalio 21 iki 25 d. Ypatybės

Kiekvienas skirtingai suvokia magnetinių audrų įtaką. Kai kurie pradeda blogai jaustis likus kelioms dienoms iki pačios audros, kiti jaučiasi silpni saulės aktyvumo metu, o kai kurie ir toliau jaučia sveikatos problemas, pasibaigus audrai. Todėl labai svarbu dabar sukurti visas sąlygas išgyventi šią bėdą ir neatsisakyti savo planų.
Meteorologai perspėja, kad nuo spalio 20 dienos prasidės magnetinio lauko trikdžiai, kurie tęsis iki 29 dienos. Prognozuojama, kad magnetinės audros pikas kris 21–25 d., Tačiau Žemės magnetosfera bus visiškai rami tik po spalio 29 d.
Geros savijautos pablogėjimas gali prasidėti jau spalio 19-osios vakarą, ir daugelis susidurs su problemomis, susijusiomis su galvos svaigimu, galvos skausmais, apatija ar nerimu. Šią padėtį galima pakeisti, jei įsiklausysite į savo kūną ir būtinai pasirūpinsite savo būkle.

Kaip gerai išsilaikyti magnetinės audros metu

Šių atsargumo priemonių taikymas padės sumažinti lėtinių ligų paūmėjimo riziką ir sumažinti skausmą. Kad spalio pabaiga būtų sėkminga, turėtumėte įsiklausyti į savo kūno signalus ir laikytis šių rekomendacijų:
  • venkite pervargimo;
  • nustokite valgyti riebų ir sunkų maistą, sumažinkite cukraus ir druskos vartojimą;
  • venkite gerti alkoholinius gėrimus, taip pat atsisakykite žalingų įpročių;
  • sukurti optimalias sąlygas pakankamai miegoti ir atsisakyti vėlai eiti miegoti;
  • apeiti konfliktus ir agresyvius žmones;
  • taip pat pageidautina sumažinti fizinį aktyvumą, pakeičiant juos lengva gimnastika, joga ir meditacija;
  • sumažinkite viešnagę po atviru dangumi, tačiau nepamirškite apie patalpų vėdinimą;
  • ilgai neužsibūkite prie televizoriaus, darykite pertraukėles dirbdami prie kompiuterio;
  • imtis vandens procedūrų ir gerti pakankamai skysčio;
  • gerti žolelių užpilus, su sąlyga, kad toleruojami naudojami komponentai;
  • jei įmanoma, venkite vairuoti ir ištverkite ilgas keliones.
Per magnetines audras negalavimai gali išsivystyti į ligas, todėl labai svarbu būti atsargiems ir, jei pasijutote blogai, kreipkitės į gydytoją. Nepamirškite, kad savigyda gali sukelti nepageidaujamas pasekmes, o padidėjusio pavojaus pandemijos metu sveikatos kontrolė yra ypač svarbi.