Treniruotė su vatos tamponėliais: sumažins klubus, suapvalins sėdmenis.

Treniruotė su vatos tamponėliais: sumažins klubus, suapvalins sėdmenis. Žmonės

Kartais Denas pakoreguoja mano publikacijas. Toks straipsnis buvo užblokuotas per klaidą, tačiau jo nebegalima skaityti. Nors informacija buvo pakankamai įdomi.

Todėl šiandien nusprendžiau atkurti esmę, būtent, kaip sumažinti šlaunų tūrį ir išpumpuoti sėdmenis. Tie kanalo abonentai ir svečiai, kurie neturėjo laiko skaityti, prašome priimti.

Visi žino, kad pritūpimai yra geriausi pratimai apatinei kūno daliai. Tačiau daryti pritūpimus nėra taip lengva, ypač jei tai daroma teisingai, kaip mokė fitneso instruktorius.

O norint pamatyti bent kažkokį rezultatą, reikia pritūpti bent šimtą kartų per dieną, ir tai yra gana sunku, ypač pradedantiesiems sportuoti.

  • Bet jei sakau, kad pratimą rasite lengviau ir efektyviau nei nuobodžius pritūpimus?
  • Be to, galite tai atlikti linksmai ir su muzika, visi, net ir tingiausi, gali su ja susitvarkyti. Ir svarbiausia, kad efektas netruks pasireikšti, po dviejų savaičių asilas sugriežtės, atsižvelgiant į kasdienį pasirodymą.

Raskite visą dėžę degtukų ar medvilninių tamponų.

Pėdas reikia padėti taip, kad jums būtų patogu pasilenkti į priekį ir rankomis paliesti grindis. Praktikos esmė yra komfortas, todėl galite išskleisti kojas taip, kaip galite.

Dabar lazdas išbarstysime ant grindų, kad galėtume jas surinkti. Principas yra toks: jie pasilenkė degtinei, paėmė ją į rankas, tada ištiesino nugarą. Svarbiausia – nesulenkti kelių.

Jūs neįsivaizduojate, kaip pradeda veikti šlaunies galas. Po treniruotės kojos tiesiogine to žodžio prasme dega, tačiau tai yra pirmosios dienos, tada įpranti.

Paskutines 10–5 rungtynes ​​bandykite surinkti pozicijoje „kojos kartu“. Jei labai skauda, ​​grįžkite į pradinę padėtį. Pereikite į šią padėtį, kai jaučiatės pasirengęs.

Jūs neturėtumėte surinkti visos dėžės iš karto, pradėkite nuo 30-20 lazdų, kiekvieną dieną pridėdami 5. Žinoma, jūs iškart nematysite treniruotės poveikio, tačiau mes suprantame, kad pagrindinis dalykas yra ne mesti vidurį kelio jausdamas išsekimą.

Jūs net nepastebėsite, kaip greitai numesite svorio klubuose. Dėl jūsų kūno sunkumo apkrova bus įspūdinga, o poveikis geras.

Manau, kad tai puikus pratimas, nieko nesudėtingo, o rezultatą pastebės visi jūsų aplinkos vyrai. Ir jūs neįsivaizduojate, kaip pagerėja savivertė ir išvaizda!

Reklama