99% ligų, įskaitant vėžį, būtų galima išvengti, jei žmonės apie tai žinotų

Sveikata

Nedaug žmonių žino, bet alergijos, artritas, galvos skausmas, odos ligos, navikai ir kitos sveikatos problemos yra susijusios su žarnyno problemomis.

Po to, kai žmogus kramtys maistą, o skrandis ją virškina, jis patenka į žarnyną, kuriame absorbuoja maistines medžiagas.

XX a. Pirmojoje pusėje Anglijos karaliaus Arbuthnot Lane chirurgas atliko daugiau nei tūkstantį dvitaškių ablacijų. Jis susiejo visas ligas su vidurių užkietėjimu ir gydė savo pacientus tiesiog pašalindamas storąją žarną. Vienas berniukas atsigavo nuo sunkaus artrito, viena moteris visiškai atsigavo nuo gūžinio.

Šie ir kiti eksperimentai įtikino chirurgą Lane, kad apsinuodijimas žarnyne, ypač storosios žarnos, sukelia ligas kitose kūno dalyse.

Antrasis gydytojas ir amerikiečių rašytojas Bernardas Jensenas teigė, kad vaistas atsižvelgia tik į tokius toksinus, kurie patenka į organizmą, ir nenagrinėja žarnyne susiformavusių ir išplitusių į visą kūną.

Colon valymas yra labai svarbi procedūra. Žarnynas skatina maistinių medžiagų įsisavinimą, o svarbiausia – pašalina toksinus iš organizmo Kai sutrikdomi žarnyno funkcijos, parazitai ir maisto šiukšlės gali patekti į kraują ir limfą, sukeldami įvairias sveikatos problemas: uždegimą, infekcijas, alergijas, spuogus, vidurių užkietėjimą, artritą, reumatizmą, astmą , širdies ir kvėpavimo sutrikimai, nuovargis, depresija, koncentracijos stoka, agresyvumas, panikos priepuoliai ir pan. 

Pagrindinės ligos priežastys yra šios sąlygos:

1. Išmatų tarša 2. Žarnyno disbakteriozė 3. Dirgliosios žarnos sindromas (IBS) 4. Glutenas ir celiakija

Apsvarstykite kiekvieną atskirai:

1. Išmatų tarša

Baltas miltai yra labai pavojingi organizmui. Jei kepate miltus su vandeniu ant mažos ugnies, tai padės paruošti tokį tvirtą klijų, kurį galite išspręsti savo seną knygą.

Per metus maisto produktai, kuriuose yra balti miltai, palieka sluoksnį žarnyno sienose, ypač storojoje žarnoje. Kiekvieną dieną šis klijai sukaupia vis daugiau ir veda prie vidurių užkietėjimo ir nebaigto ištuštinimo.

Be to, sėdimas gyvenimo būdas, aplinkos tarša, vaistai, rafinuoti produktai, cukrus, cheminiai priedai, stresas ir vitaminų, mineralų ir kitų maistinių medžiagų trūkumas taip pat veikia toksinų kaupimąsi žarnyne. Tai veikia bakterijų florą ir sulėtina medžiagų apykaitą.

2. Žarnyno disbiozė

Su žarnyno bakterijų disbalansu atsiranda daug sveikatos problemų. Per didelis cukraus ir baltymų vartojimas, netinkamas produktų derinys, vidurius ir antibiotikus sukelia žarnyno disbiozę.

3. Dirgliosios žarnos sindromas (IBS)

Dirgliosios žarnos sindromui būdingi lėtiniai simptomai, pvz., Padidėjęs vidurių pūtimas (pilvo pūtimas), pilvo pūtimas, vidurių užkietėjimas, viduriavimas (skausmas), skausmas ir pilvo pilvo spazmai.

IBS gali sukelti grybus, parazitus ir patogenines bakterijas, taip pat nerimą ar stresą. IBS sukelia įvairias lėtines ligas ir net vėžį.

4. Glitimas ir celiakija

Glitenas yra baltymas, kuris, deja, kasdien vis labiau yra mūsų maiste, paprastai naudojamas masėms minkštesnėms ir elastingesnėms.

Labai dažnai glitimo alergija sukelia sunkias ligas, įskaitant celiakiją. Su celiakija, imuninė sistema sukuria antikūnus prieš glitimą ir gali sunaikinti žarnyną ir netgi sukelti mirtį.

Bet ką mes galime padaryti?

Kartais reikia atlikti žarnyno detoksikaciją. Jei turite spuogų, spuogų ir odos uždegimą, reikia išvalyti žarnyną.

Jūs turite valgyti sveiką maistą ir būti aktyvūs.

Ši dieta gali padėti atkurti žarnyno florą:

Pusryčiai

Švieži vaisiai.  Į padažus įpilkite kai kurių figų ar slyvų. Gerti daug vandens. Naudokite natūralų kefyrą, jogurtą ir varškę. Venkite maisto produktų, kuriuose yra miltų ir cukraus.

Valgykite be glitimo grūdų, pavyzdžiui, ryžių ar kvinos; žalios ir žalios daržovės neprivalomos; pakaitomis su vištiena ir žuvimi. 

Vakarienė

Ryžiai arba kvinos, žalumynai, saldžiosios bulvės.

Pakaitinis:  vištiena, žuvis, kiaušiniai, ožkos sūris, jogurtas arba varškė.

Geriau vengti raudonos mėsos.

Valgykite prinokusius ir ekologiškus vaisius, bet visada gerai prieš valgį arba po jo.

Saulė (vitaminas D) taip pat naudinga žarnyne. Pašalinkite cukrų / saldainius, kavą su pienu, karvės pieną, raudoną mėsą, gazuotus gėrimus, konservuotus vaisių sultis ir baltą duoną.

 

Patiko? Pasidalinkit! Ačiū. 🙏
Laisvadienis
Reklama
error: Alert: Content is protected !!