Pratimas nugaros raumenims sustiprinti. Užteks vos 10 min. per dieną!

Pratimas nugaros raumenims sustiprinti. Užteks vos 10 min. per dieną! Žmonės

Nugaros skausmas yra įspėjamasis signalas, kad turite stuburo problemų. Nemalonius pojūčius sustiprinti gali slankstelių kalkėjimas ar stuburo kreivumas. Išties sunku išlaikyti nugarą tiesią, kai nugaros raumenys nėra pakankamai stiprūs.

Kad lavintumėte raumenis, nebūtina eiti į sporto salę. Yra specialūs nugaros raumenų tempimo pratimai, kuriuos galima atlikti savarankiškai namuose.

Pratimai apatiniams nugaros raumenims ištempti

Stangrinti nugaros raumenis būtina, nes tai yra kūno dalis, kuri visą dieną būna labai apkrauta. Tai ypač svarbu tiems, kurie dirba 8 valandas per dieną. Ilgą laiką sėdint neteisingoje padėtyje arba tiesiog ramiai sėdint, gali atsirasti nepatogumo jausmas kakle, nugaroje ir apatinėje nugaros dalyje. Norint atsikratyti šios problemos, patartina reguliariai atlikti pratimus apatinės nugaros dalies raumenims ištempti. Tam skirkite bent 10 minučių per dieną.


Apatinės nugaros dalies raumenų tempimo pratimai gali padėti atpalaiduoti juosmens raumenis, taip pat palengvinti nugaros skausmus. Atkreipkite dėmesį, kad bet koks pratimas yra griežtai draudžiamas, jei pasireiškia ūmus juosmens srities skausmas. Kad išvengtumėte simptomų paūmėjimo, rekomenduojama kreiptis į specialistą. Susipažinkite su pratimais, kuriais siekiama sumažinti nugaros skausmą ir išvengti traumų.

Įsitikinkite, kad pratimus atliekate teisingai. Jei turite galimybę mankštą daryti priešais didelį veidrodį, dar efektyviau valdysite savo judesius. Treniruotė po karšto dušo ar po raumenų apšilimo bus pati veiksmingiausia.

Pratimo eiga

Atsisėskite ant grindų ir ištieskite kojas į priekį.

Nugarą laikykite tiesiai, o rankas – išskėstas.

Lėtai pasisukite į dešinę, bandydamas apkrauti pilvo raumenis, o ne nugarą. Sukitės tol, kol pajausite, kad jūsų nugaros raumenys šiek tiek įsitempia.

Palaipsniui grįžkite į pradinę padėtį.

Dabar pasukite liemenį į kairę ir pajauskite dešinės nugaros pusės raumenis.

Kai būsite pasirengęs, atlikite pratimą po 5 kartus kiekvienai pusei.


Įpraskite kasdien atlikti tempimo ir jogos pratimus, kad palaikytumėte savo lankstumą. Net jei netapsite baleto šokėju, galėsite vaikščioti lengvai ir be nugaros skausmų. Pakanka reguliariai atlikti keletą pratimų, kad išlaikytumėte raumenų sveikatą.

Reklama